1. A vevői igények felmérésea helyszínen, majd az irodánkban szakembereink közreműködésével együtt történik. A folyamat elején az építészmérnök partnerek felhívják a vevő figyelmét a hely által nyújtott lehetőségekre és korlátokra.
2. Az egyeztetést és a szerződéskötéselőkészítését az adott projektért felelős munkatárs végzi. Ebben a folyamatban is részt vesznek a szakemberek a műszaki részletek tisztázása érdekében, valamint megbízott jogászunk, aki a szerződés formai és jogi követelményeinek betartásáért felelős.
3. A tervezést- költségvetés készítésétvállalatunk tervezőpartner csapata végzi.
4. Az engedélyekbeszerzése a magyar bürokratikus rendszerben nehézkes és hosszadalmas folyamat. Így eleinte nagy gondot fordítunk a kapcsolatok kiépítésére, mely több embert követel. Későbbiekben azonban elegendő, hogy ezt egy, legfeljebb két munkatárs végezze. Az engedélyekhez szükséges műszaki terveket építészmérnökök, a pénzügyi terveket pedig az alapító tagok és képzett szakemberek végzik. Az engedélyek kérelmező szövegét megbízott jogászunk fogalmazza meg kellő szakmai tudással.
5. A kivitelezés megszervezése a különböző tevékenységi köröknél eltérő. Mások a beszállítók és mások a kivitelezők. A beszállítói kört gondosan választjuk ki, ezért stabil- hosszú távú kapcsolatot igyekszünk kialakítani. A kivitelezést elsősorban mi magunk, és részben együttműködésre szerződött, szakmailag elismert alvállalkozói körrel végeztetjük. Ezen szerződésekért és kapcsolatok fenntartásáért is kijelölt munkatársak a felelősek. A vevőkkel való tárgyalások folyamán azon munkatársnak ott kell lennie, aki a kapcsolatot felvette vele. Ezzel is mutatjuk, hogy számunkra mennyire fontos a vevői bizalom.